به معنای واحد کلمه

                                    «دوستت دارم»

در بی کرانه های آسمان ،

در روشنی خورشید،

در لطافت نسیم،

در پاکی باران

تنها به دنبال تو میگردم تا آشیانه زندگیم را به تو بسپارم

آشیانه دلم جای کلاغ های سیاه پاییزی نیست

جای مرغ عشقیست که بدون یارش نفس کشیدن برایش حرام است!

من صبر میکنم

به امید بودنت انتظار می کشم

وآشیانه ام را برای آمدنت آذین می بندم

اما آشیانه دلم را اجاره نمیدهم ...

تا سندش را تمام و کمال به نامت بزنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:,

] [ 18:42 ] [ یسنا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

سایت <a href=عاشقانه 98 لاو" src="http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/98love%20logo.gif?1339128121" style="width: 100px; height: 100px;" title="سایت عاشقانه 98 لاو" />

98love